Wywiad 2!

Witajcie!

 

Oto drugi już wywiad/zadawane przez czytelników pytania. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

(p – pytanie, o – odpowiedź)

P : Jak się nazywasz?

O : Michał

P : Przeliteruj swoje imię wspak

O : Łahcim (czytaj : Łachim)

P : Facet czy kobieta

O : Facet

P : Znak zodiaku

O : Lew

P : Kolor oczu

O : Piwne!

P : Miejsce urodzenia

O : W szpitalu.

P : Gdzie mieszkasz

O : W domu.

P : Rozmiar buta

O : Odpowiedni

P : Prawo czy leworęczny

O : Leworęczny

P : Ile masz rodzeństwa

O : Jedynak :(

P : Imiona twoich rodziców

O : Mama

P : Skąd są twoi rodzice

O : Z Polski

P : Kolor

O : Zielony

P : Radio

O : Eska

P : Hobby

O : Zbieranie Autografów.

P : Pora roku

O : Lato

P : Bułki/bagietki

O : Bagietki

P : Dzień/noc

O : Dzień

P : Kawa/herbata

O : Herbata

P : Hamburger/hotdog

O : To i to

P : Pop/rock

O : Pop

P : Nike/Adidas

O : To i to

P : McDonalds/KFC

O : To i to

P : Wygrałeś trofeum

O : 2 miejsce!

P : Zrobiłeś bałwana

O : Tak!

 

D Z I Ę K I   Z A  W Y S Y Ł A N E   P Y T A N I A !

M I S I E K

Zakończenie roku szkolnego!

Siemka!

Już wczoraj tj. 27 czerwca 2014 roku odbyło się w każdej szkole „Zakończenie roku szkolnego 2013/14″

To był dla nas wyczekiwany dzień! Dzień rozpoczynania się Wakacji. Wakacji czyli odpoczynku od szkoły. Bardzo mi jest szkoda bo niektórzy nauczyciele pewnie nie lubią wypisywania świadectw, liczenia średniej i wypisywania ocen. No niestety. My czekamy na wakacje, a wy czekacie na nasze dobre lub zaskakujące wyniki. No ale wakacje wakacjami, blog blogiem. Ale wpis wpisem. Wiem, że niektórzy tak się spisali, że dostali świadectwo z czerwonym paskiem, a niektórzy tak, że dostali i świadectwo z czerwonym paskiem i stypendium za 1 lub 2 semestry. Serdecznie Wam Gratuluję świetnych wyników i liczę, że pójdzie wam coraz lepiej. Albo nawet dostaliście specjalną nagrodę? U mnie w szkole jest nagroda tak zwana „Sportowiec Roku”. Mi się nie udało zdobyć. Bardzo lubię koniec roku szkolnego. Pewnie się pytacie : Ciekawe za co on lubi koniec roku szkolnego? Lubie za to, że możemy odpocząć od tych 10 miesiącach ciężkiej pracy. Dobrze, że mamy 2 miesiące, a nie np. 2 tygodnie, 2 dni, 2 godziny, 2 minuty lub 2 sekundy.

 

A wy za co lubicie koniec roku szkolnego lub nie lubicie?

 

Misiek

70 autograf!

Hejka

To się wydarzyło w środę lub piątek. Oczywiście w tamtym tygodniu. Przyszedł 70 autograf! Bardzo mnie to ucieszyło ponieważ bardzo długo na niego czekałem ok. 2-3 miesięcy. Autograf od :

 

A R T U R A     A N D R U S A

 

Supcio! Dzięki nie którym blogom mogę się rozwijać z autografami.

Zadawaliście dużo pytań ok. 15 lub 20. Nie wiem za chwile dokładnie sprawdzę. Jutro o godzinie 09:00 mam nadzieję, że się pojawi.

Pozdrawiam

Misiek

Lubie placki <3

Hej!
Lubie placki!! A wy? Jutro koniec roku szkolnego.  Cieszycie się? Bo ja tak. Jutro dostanę świadectwo z czerwonym paskiem, stypendium, kartę rowerową i książkę. A wy co dostaniecie?  Przechodzicie do następnej klasy?

Pozdrawiam

Misiek

Odpowiedzi na ankietę

Hejka!

 

Kilka dni temu dałem wam ankietę i dzisiaj daje wam odpowiedzi!

 

Pytanie 1 :

Co lubicie pić z napoi gazowanych? (tylko jedna odpowiedź)

Nazwa                                               Ilość głosów                                                 Procenty

Coca – Cola                                       3                                                                      43%

Pepsi                                                  1                                                                       14%

Fanta                                                1                                                                        14%

Sprite                                                2                                                                        29%

 

Najwięcej Głosów : Coca – Cola 3 głosy, 43%

Pytanie 2 :

Co lubicie pić z napoi zwykłych? (tylko jedna odpowiedź)

Nazwa                                                 Głosy                                                                Procenty

Lipton (mrożona herbata)             1                                                                         14%

Nestea                                               2                                                                          29%

Cacao                                                 0                                                                        0%

Herbata                                           0                                                                          0%

Kawa                                                1                                                                          14%

Tymbark                                          2                                                                         29%

Jakiś sok                                         1                                                                          14%

Najwięcej głosów : Nestea 2 głosy, 29% i Tymbark 2 głosy, 29%

 

Pytanie 3:

Twój ulubiony batonik?

Nazwa                                                 Głosy                                                                Procenty

Mars                                                    2                                                                        36%

Snickers                                              2                                                                        36%

Twix                                                    1                                                                         14%

Princessa                                            1                                                                         14%

Najwięcej głosów : Mars 2 głosy, 36% i Snickers 2 głosy, 36%

Pytanie 4:

Jak oceniasz mojego bloga?

Zdecydowanie zły 0 0%
Bardzo zły 0 0%
Zły 0 0%
Pół na pół 3 43%
Może być 0 0%
45% na tak 0 0%
Mniej niż połowa ok. 30% 0 0%
Fajny 0 0%
Bardzo fajny 0 0%
Zdecydowanie fajny! 4 57%
Inne

0 i 0%

Najwięcej głosów : Zdecydowanie fajny, 4 głosy i 57%

 

Dzięki za udział :D

 

Wywiad :D

Wywiad pytań trochę się nazbierało…

P – Jaką czekoladę lubisz najbardziej?

O – Mleczną.

P – Ile masz wzrostu?

O – Mam ok. 17ocm

P – Jaki masz sposób na efektywne zarządzanie czasem?

O – Zawszę przed następnym dniem planuję sobie jutrzejszy dzień.

P – Ile masz lat?

O – 11 lat.

P -  Jaką szkołę ukończyłeś?

O – Dopiero mam 11 lat. Hello? Mam przed sobą jeszcze 2 klasy szkoły podstawowej.

P – Twój ulubiony sportowiec?

O – Moim ulubionym sportowcem jest Kamil Stoch i Zbigniew Bródka, ale jeszcze dopinguję Justynę Kowalczyk ponieważ teraz to przeżywa najważniejszy bieg „Bieg o Życie.

P – Bardzo lubię…

O – Wakację!

P – Co dzisiaj robiłeś?

O – Pisałem na blogu

P – Co dzisiaj robiłeś najlepszego?

O – Zdawałem na kartę rowerową.

P – Co lubisz najbardziej?

O – Jazda na rowerze.

 

 

Dzięki za pytania. Trzymajcie się

 

CZEŚĆ!

Nowy dzień, coraz bliżej wakacji, adres do nowego bloga.

Siemaneczko!

Mam dla was adres nowego bloga. Nowy blog nazywa się :

MOJE AUTOGRAFY

Oto adres : http://mojeautografy.uchwycone-chwile.pl/

Pewnie pytacie się dlaczego akurat autografy, a nie muzyka itp. Dlatego że już nie długo przypadnie 1 rocznica zdobywania autografów.

Mam dla was fajną zabawę możecie mi zadawać pytania na które dzisiaj lub jutro odpowiem na nowy adres e-m@il :

pomocblogowszytkimidlawszystkich@wp.pl

Pozdrawiam

Misiek :D

Kowalczyk o depresji: chciałam skończyć ze sportem – SPORT.TVP.PL

Przed mistrzynią olimpijską z Soczi i Vancouver najważniejszy bieg w karierze. – Bieg o życie – przyznaje Justyna Kowalczyk na łamach „Gazety Wyborczej”. – Chcę o tym wreszcie powiedzieć, bo coraz trudniej mi to ukrywać – mówi.

 

Justyna przyznała się, że od ponad roku ma stany depresyjne (Depresje), a od półtora roku bezsenność, że była w ciąży i poroniła. Justyna pamiętaj my twoi KIBICE zawsze cię wspieramy i zawszę nawet by stało się tobie coś najgorszego to pamiętaj te słowa : „My zawszę Cię wspieramy, kibicujemy Ci, zawsze będziesz dla nas Królową Zimy”

Pozdrawiam

Misiek :(